جفنگ آباد

نوشته می‌نویسیم!
جفنگ آباد

نوشته می‌نویسیم!

aliaa12 کیست؟
کسی که با وی می شویم 7 میلیارد نفر!!!


طراحی و مشاوره انواع کاور:aidinoo

آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

تا جفنگ هست زندگی باید کرد

يكشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۲۱ ق.ظ

(جفنگی شده شعر سهراب در زمستان)

دشت هایی چه فراخ

کوه هایی چه بلند

من در این آبادی پی چیزی بودم

پی گرما شاید

پی ابری ،ریگی،تگرگی

پی برفی ماندم،سوز می آمد ،گوشگیر داشتم

چه کسی وزوز کرد؟

اسکی کردم

باشگاهی سر راه

لب بازی

گیوه هارا کندم ونشستم،پام یخ زد

من چه داغم امروز 

و چه اندازه تنم تب دارد 

نکند دارو گران باشد

چه کسی پشت تگرگان است

عصر یخبندان است

مهربانی هست،پرتغال هست،ایمان است

آری

تا جفنگ هست زندگی باید کرد

درشکمم چیزی است به رنگ سیب کبود

وچنان بیتابم که دلم میخواهد

بدوم تا دم در*،بنشینم

دور ها آوایی است که مرا میخواند:

آب قحط است!!!!!

                                                                    

اشاره به در دستشویی دارد.


  • ۹۳/۰۳/۰۴
  • شهریار ()

سهراب سپهری

شعر

طنز

جفنگ

نظرات  (۹)

عصر یخبندان 😁خیلی خوب بود آفرین
بذار اینم بگم!
الآن به چشای خودم شک کردم!
دوتا نظر نداده بودم عایا؟!
پاسخ:
حذف نمودم
GOOD NEWS:چشاتون سالمه
اَی بابا!
مرده شور این نتو ببرن!
بی زحمت یکیشو حذف کن.
پاسخ:
چشم
الآن با خوندن این شعر علاقه من به شعر نو چندین برابر شد! :دی
خب من پس میگیرم سوالی رو که تو پست بالا پرسیدم! نخونده بودم این پستو هنوز!!
  • سپیده پارسا
  • ایــــــــــــــــن...فوق العاده بود!!!!!!:))))
    نظر دیگه ای ندارم!!!!:))
    پاسخ:
    انشا الله که باز هم شکرگزارم!
    البته باید از سهراب هم ممنون بود.
    آب قحط است؟؟
    من تو1طنز یادش بخیر تو اولین پستم نوشتم زور بزنید.
    ههههههههههه هوووووووووو ههییییییییییی کلی منو به فحش گرفتن یادش به خیر.
    روزگاری بود.
    چقد خوب می نویسی.
    پاسخ:

    ممنون
  • کمند سلیمانی
  • خیره خیره!
    فقط اون "مشکلی" بود!
    بعداینکه...واقعا برادرین؟ :-د :دی
    پاسخ:
    100%
  • کمند سلیمانی
  • :)) آخرش!!!!
    آقا ىا خانم مکلى نىست ما هم شما رو لىنک کنىم؟؟؟؟ :دى
    پاسخ:
    خیر انشااللّه...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی