جفنگ آباد

نوشته می‌نویسیم!
جفنگ آباد

نوشته می‌نویسیم!

aliaa12 کیست؟
کسی که با وی می شویم 7 میلیارد نفر!!!


طراحی و مشاوره انواع کاور:aidinoo

آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

سرطان

حتی یک یاری کوچک ، لبخندی زیبا و آرامش بخش است.

روی عکس زیر کلیک کنید.

شماره حساب های محک

نظرات  (۳)

چشماتون ناز دیده^_^
لطف دارین❤️
پاسخ:
لطف هم داربد!!!
من خودم تا حالا با زور بازوی خودم نوزده هزار تومن در آمد داشتم
ده تومنش رو کمک کردم به این بچه ها^_^
میدونم چیزی نیست ولی خیلی بهم خوش گذشت^_^
پاسخ:
شما خیلی ناز تشریف دارین!!!
In shomarehe kheili khoob bood dastet dard nakone babate etela resani
پاسخ:
خواهش میکنم بهار جان!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی