جفنگ آباد

نوشته می‌نویسیم!
جفنگ آباد

نوشته می‌نویسیم!

aliaa12 کیست؟
کسی که با وی می شویم 7 میلیارد نفر!!!


طراحی و مشاوره انواع کاور:aidinoo

آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

روز دختر مبارک

چهارشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۳، ۰۳:۱۵ ب.ظ

روز دختر مبارک

خداوند بلندمرتبه لبخند زد و دختر را آفرید.

دختر سرچشمه زیبایی ها و خوبی هاست که لطیف ترین و صمیمی ترین فضایل را می توان در آن جست و جو کرد. زیبایی ای که در دختر موج می زند ، در نوع انسان بالاترین شکل زیبایی است و معیار زیبایی های دیگر است و خوبی ای که در دلش نهفته است به لطافت روح است و قلب مخلوقات را تسخیر می کند.

رویایی که در دل دختر می تپد جهان را زنده نگه می دارد و امید را در رگ هایش به جریان می اندازد.

دختران دیروز و دختران امروز 

دلتان شاد و خرم یاد

روزتان مبارک باد

aliaa12 (علی ای ای 12)

.

.

.

پ.ن: دیگه نخواستم سرتون رو درد بیارم خلاصش نمودم!

پ.ن: هر کاری کردم کاور نیومد :(

  • ۹۳/۰۶/۰۵
  • aliaa12

نظرات  (۸)

یه همچین موجودات خفنی هستیم ما:)))
حیف روزش گذشت وگرنه رقص و پایکوبی هم تو برنامم بود:)))
پاسخ:
:)
ا دستتون درد نکنه! چه خوب بود خوشمان آمد :)
پاسخ:
:))
خستگی از تنم بیرون رفت!
  • کمند سلیمانی
  • ای وای من برای اولین یار دیر رسیدم!
    خب شما هم دینت رو ادا کردی ازت گذاشتم! شانس اوردی وگرنه آهم گریبان گیرت می شد :دی
    دستت درد نکنه ممنان!
    والا من روز دختر با این همچین چیزی از جانب پدر روبرو شدم:
    حقیقت خلقت زنان:
    یه چیزایی تو مایه های این بود که مرد به خدا گفت که یکی رو درست کن که همدمم باشه زیبا باشه بتونم بهش تکیه کنم و کلی حرف دیگه خدا می گه چقدر زر می زنی یه چیزی درست کنم دهنشو سرویس کنه :|
    سر صبح، اونم روز دخدر همچین چیزی دوستان وایبری برا پدر ما می فرستن! :|
    پاسخ:
    مشغله زندگی زیاده دیگه!
    شانس آوردم!
    خواهش میکنم! وظیفه بود!
    به به! نظراتشون به من نزدیک نیست!

    :دی
    مرسی مرسی!
    اولین موجود غیر دختری هستی که میبنم یادشه این مناسبتو! :| (البته من که خودم قبل از تبریک دوستام یادم نبود، نباید از ملت توقع داشته باشم دیگه!)
    چقد پست خوبی بود بعد از این همه سکوت! :)
    پاسخ:
    D;
    خواهش ارز الیم!
    REALY!?
    نظر لطفتونه!

    بهله :|
    پاسخ:
    یعنی شما روز دختر هم کوتاه نمیاین!
    :|
    ممنون!!!!!!
    خیلى عجیبه پست گذاشتى!یعنى برگشتى؟
    الان من منتظرم کمند یه چیزى بگه!!:))
    پاسخ:
    D:
    خیلی عجیبه!
    خیر
    منم منتظرم!
  • منا مهدیزاده
  • تحت تاثیر قرار گرفتم ...
    همچین موجودی بودم و خودم خبر نداشتم ... !
    پاسخ:
    چقدر رمانتیک!
    به بقیه هم یگین! یه پست بزارید خودتون رو معرفی کنید!
    حیف شما نیست!
    چی میگم من؟؟؟
    سلام سلامی به شیرینی دلت
    سلامی به زیبایی بهشت
    سایت خیلی خیلی زیبایی دارین ...
    براتون موفقیت توام با سر بلندی آرزومندم
    پاسخ:
    سلام 
    خیلی لطف دارید شما
    ممنون
    خیلی ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی