جفنگ آباد

نوشته می‌نویسیم!
جفنگ آباد

نوشته می‌نویسیم!

aliaa12 کیست؟
کسی که با وی می شویم 7 میلیارد نفر!!!


طراحی و مشاوره انواع کاور:aidinoo

آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

زندگی در روزگار نیرنگ‌باز

چهارشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۱۱ ب.ظ


خواهی نخواهی روز‌ها یکی پس از دیگری می‌گذرند ؛‌ قانونی از قانون های طبیعت که فرصت می‌دهد و می‌گیرد. همان طبیعتی که پایه گذاشته شده تا آرزو ها را در دل ما بدواند .
آرزو ها و خواسته هایی که از طلوع تا غروب زندگی با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم. راهی بی‌پایان که در  هر پایانش شروعی دوباره نهفته است.
امید به کامروایی از روی خصلت در اعتمادی خود‌ساخته و اکتسابی.امیدی که خورشید تابان بشریت است ، بشریتی که پایه گذارده شد تا زیبایی های زندگی مفهوم پیدا کند ، زیبایی که باید اساسش انسانیت باشد.انسانیتی که بنیانش مهربانی و امید و آرزوست.
در این زندگی افسار گسیخته ،انتخاب ها نقش دارند و مسئولند اما  همه حرف ها را نمی‌زنند. روزگار هم حرف‌های خویش را دارد ، روزگاری که برای زندگی نقشه هایی دارد ، گاه پسندیده و گاه ویرانگر. اتفاقاتی که جز غافلگیری سودی ندارند.
امید‌ها و آرزوها در زندگی به تار مویی بندند ، تار مویی که با قطع شدنش امید‌ها و آرزو‌های خویش را پوچ و از دست‌رفته می‌یابیم اما ما انسانیم و امید و آرزوست که سرشت ما را می‌بافد و هر بار امید و آرزویی نو در کالبد ما دمیده می‌شود و زندگیمان را از فرط استیصال بیرون می‌کشد و این سرشتی پسندیده است.
روزگار نیرنگ‌باز است ، نیرنگی که برای وجود ماست. وجودی که بسی والاست و باید احترامش را نگه داریم ، زیرا در این روزگار نیرنگ‌باز:
"زندگی صحنه ی یکتای هنرمندی ماست"
و حضورمان وقتی معنا می‌یابد که در آن جولان دهیم نه این که افسارمان را به دستان نیرنگ‌بازش بسپاریم.
.
.
.
.
.
امیدوارم لذت برده باشین!! (تا جایی که تونستم از نثر مسجع و سنگین استفاده ننمودم اگه نارسایی داشت شما ببخشید(فرز بر وزن فعال این جملمو فهمید برای اطلاعات بیشتر مراجعه آزاد است.))

 آ.ن: از جمیع دوستان خواهش‌مندم اگر از این پست چیزی فهمیدید ما را هم بی‌خبر نگذارید. مچکرم.
(نکته کنکوری:جمیع دوستان ادبیاتشون در حد تیم ملیه!!!)

نظرات  (۲۵)

کمند... =))
  • کمند سلیمانی
  • Nadare bud un
  • کمند سلیمانی
  • ▼ω▼ 
    Be lotfe Parniyon ye keyboardi download Kardam ke humun farsie daghan ham Nasser!!!!!!!
  • کمند سلیمانی
  • خىل خب بابا از اىن به بعد فارسى مى نوىسم!بزودى کىبورد جدىد دانلود خواهم کرد :دى
    پاسخ:
    سریع باش
  • کمند سلیمانی
  • Moteasefane keyboarde farsim kharabe! :D
    KHATUN ro hazf koni mamnun misham :D
    پاسخ:
    واسه سلامتی کیبرد فارسیت دعا میکنم!
    خاتون هم چشم
  • کمند سلیمانی
  • Khatoono az koja avordi shahriyar jan? :D
    Khosham miad khanevadegi "tekye" kalametun  jane :d
    Bashe ghabul mikonimesh :D
    پاسخ:
    کمند جان
    جان رو کاریش نمیشه کرد!!!!
    با خاتون اگه مشکل داری دیگه نمیگم
    فقط جون هرکی دوست داری فارسی بنویس که جونم درومد
                                                                    sh.a.s.r79

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    کمند ***** جان
    من که گفتم به جفنگه!!!!
    اصن جفنگ یعنی همین!!!
  • کمند سلیمانی
  • جدی؟
    شهریار جان (بقول تی برار!)
    فک نمی کنی فقط قافیه ساختی؟دلم تنگه دلش رنگاوارنگه ش به جفنگه اینجا رشته قافیه به تنگه... :-؟
    بعد اینو حالت رپ باید بخونیم؟

  • کمند سلیمانی
  • یک سوال!
    sh به جفنگه دلش رنگاوارنگه رو کی سروده؟!!
    پاسخ:
    sh سروده دیگه!!!
    :)))))))
    حتما یه روزی این باشگاه کذایی رو رو سرشون خراب می‌کنم :دی
    پاسخ:
    چقدر خشونتی و چه اطمینانی!!!
    ایول ایول!!!
    بعد کی کار باشگاه رو انجام بده؟؟؟؟
    مردم آرزو دارن !!!!
    البته فعلا گذرم به باشگاه نیفتاده تا در موردش قضاوت کنم !!!
    چی دارم میگم من؟؟؟؟



    باشگاه دانش پژوهان جوان،سازمان برگذاری المپیاد های علمی.
    این پست تو هم داره میشه چت روما!!
    پاسخ:
    realy!!!
    من که زیاد گذرم به این باشگاه نیفتاده!!!
    مده آخه!!!
    پرنیان=> ازباشگاه نگو که کار به فحش می رسه.
    من و هیراد (دوستم) با کوشا (معلممون) فک می کردیم 100% قبولیم و معلممون(کوشا) خوشحال بود که دیگه سال بعد مجبور نیس درس بده چون
     فک می کرد امسال 2 تا مدال شیمی 100% داریم.
     همه ی مرحله 2 های سالهای قبلو 10% بالای کف قبولی زده بودیم.
    (5 تا رو 100% زده بودم)
    ولی تو روح باشگاه با اون سوال طرح کردنشون.
    :((

    پاسخ:
    باشگاه چیه؟؟؟؟
    خیلیییی ساعت! تقریبا 5 ساعت!
    +آری آری! آن روز، امروز است!!
    پاسخ:
    !!!!
    واقعا سخته!!!
    هر روز روز شماست!!!
    نه. از دست مسیولان بی خیال!
    پاسخ:
    مسئولان پاسخگو باشند.
    پویا من المپیاد نجوم دادم اکثر سوالا هم درست زدم فقط پاسخبرگ منو گم کردن  حتی برای وقتی که میخواستن بهم طلا بدن برنامه ریزی کرده بودم! باورت میشه؟! تمام امید منم همین المپیاد بود حالا سال دیگه نمیتونم شرکت کنم:|
    پاسخ:
    از دست روزگار نیرنگ باز!!!

    "سقلمه" درسته؟معنیش نمیخوره ها!
    پاسخ:
    معنی میده (یعنی کلماتی که کار سقلمه زدن رو انجام میدن)
    ولی با توجه به این که نمیخوام  از مفاهیم دور از ذهن استفاده بشه ویرایش شد!!!
    با تشکر
    انتظار داشتم جفنگ باشه که نبود!
    بعد این که آدم باید امید و آرزو و انتخاب و نقشه جایگزین داشته باشه که از روزگار و شانسو اینا رکب نخوره :دی 
    (میدونم خیلی دیدگاه چرتی بود!) 

    پاسخ:
    دیدگاه خیلی قشنگی بود!!!
    D:

  • کمند سلیمانی
  • Jomleye sevom b F.frutan rabt  dasht 
    Baad in k ekhtiar darin baba bande hato neVsam shoma adabi neVs :D
    Hamun manzuram bud kollan aidin txt neVse :D vase har kas hadeaghal ydune neveshte!
    پاسخ:
    D: 
    :))))))
  • کمند سلیمانی
  • +عکس از آیدین نه؟
    پاسخ:
    کار اجرایی آیدین
    +
    سفارش وشرایط بنده
  • کمند سلیمانی
  • آ.ن اینجا آ.ن اونجا آ.ن همه جا؟:|||||||||
    !خودت نوشتی؟!!آورین آورین (فزرندم هم نمی توان گفت)!!!!
    اف.فروتن==>دینی سال اول؟ =))

    پاسخ:
    بههههله!!!
    بهله که خودم نوشتم(البته در حد پست های شما نیست.)
    میشه جمله سومتو توضیح بدی؟؟؟
    :O درست اومدم وبلاگو؟؟!
    + من چندین ساعت مجبور بودم توی یه راه مسخره ی طاقت فرسا، بشینم پیش دختر دایی 4 ساله م باهاش هایده بخونم! :| و همچنان از جون سالم به در بردنم از اون وضعیت بغرنج، در شگفتی ام! بعد شما انتظار داری من بفهمم شما چی گفتی الآن؟!
    پاسخ:
    100% درست تشریف آوردین!
    چندین ساعت؟؟؟؟
    یه روزی میفهمی!!!
    یعنى فقط یاد یه جمله افتادم!
    : انسان هاى بزگ، آرزوهاى بزرگ دارند. زود به آن نمیرسند و تمام نمیشوند.
    پاسخ:
    جمله قشنگیه D:
  • آیدین همتی
  • علیرضا جان! ما عادت داریم فقط اون قسمتی که دوست داریمو ببینیم! باید کم‌کم عادت کنی!
    من همچنان دارم فکر می‌کنم. ادبیاتت قوی بود!‌ فکر می‌کنم، اگه فهمیدم دیدگاه می‌ذارم!
    پاسخ:
    عادت نمودم!!!
    ولی حجم دیدگاه پویا متناسب با موضوع دیدگاه نبود!!!
    ادبیات من!؟
    از اول دبیرستان من مبتکران شیمی 3 رو واسه کنکور می خوندمبه نظرت؟
    خوب من راجب بقیه ی postات چی بگم؟؟
    خوب postه دیگه.!
    پاسخ:
    منم از همون موقع ازش یکم  استوکیومتری خوندم !!!  
    معلومه اندیشه سازان بازیا (همون مبتکران)!!
    زندگی صحنهی یکتای هنر مندی ماست
    هر کسی نغمه ی خود خواند و از صحنه رود
    صحنه همواره به جاست
    خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد.
    وقتی سال اول بودمو می خواستم شیمی رو استارت بزنم، یه بهمن بازرگانی شیمی3 گرفتمو شروع کردم.
    اول کتاب رو وا کردم این شعرو دیدم.
    زیرش کوچیک برای پویای سال سومی که قراره یه روز اون کتاب رو باز کنه نوشتم سپردند؟؟
    الان که اون نوشته رو می بینم تنم می لرزه!!
    پاسخ:
    الان سرم و میکوبم به دیوار!!!
    از کل پست اینو دیدی!!!
    من اندیشه سازان باز بودم نه مبتکران
    تنت لرز نکنه یه سال تا کنکور وقت داری

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی